Event starts on 24.5.2018 9:00
Add to favorites
  • Ends 24.5.2018 13:00
  • Location Praha
  • Category Marketing
  • Created 27.1.2018
  • Author Impact Hub

Popis

Facebook se bez reklamních formátů neobejde. Stále se snižující přirozený dosah příspěvků klade nárok na dobrou znalost reklamních nástrojů. Zjistěte, jaké možnosti reklamy a formátů Facebook nabízí a jaký je rozdíl mezi sponzorováním příspěvků ze stránky a prací s Facebook Business Managerem.

Tomu, proč je na Facebooku nutné používat reklamní nástroje, jsme se věnovali v prvních dvou částech Facebook školení. 3. část se zaměřuje na to, jaké nástroje Facebook nabízí pro získání většího dosahu, pro práci se stávajícími fanoušky či pro výkonnostní kampaně i bez nutnosti budovat obsah Facebook stránky.

Pokud ještě zkušenost s reklamními nástroji Facebooku nemáte, odborníka na kampaně z vás během půldenního školení neuděláme a ani to není náš záměr. Určitě si ale uděláte přehled o tom, jaké formáty a nástroje existují a které jsou pro vás vhodné. Zjistíte, na co stačíte sami, co se chcete dál naučit a co rádi přenecháte odborníkům.

Témata Facebook školení III:
✔ Jaký je rozdíl mezi sponzorováním příspěvků ze stránky a Facebook Business Managerem?
✔ Jaké typy kampaní Facebook nabízí a k čemu je použít?
✔ Na jaké okruhy uživatelů je možné reklamy cílit a jak si nastavit publikum?
✔ Jaké jsou formáty a umístění reklam? Jaká jsou pravidla při jejich tvorbě?
✔ Jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní?

📌 Další informace k tomuto školení a možnost se přihlásit najdete tady: startonline.cz/skoleni-facebook-pro-firmy-iii/ 📌

Contact Listing Owner